دیزل ژنراتور قیمت خرید نحوه انتخاب مشخصات فنی کاتالوگ

دینام قطعه‌ای است که وظیفه آن تولید جریان الکتریکی بوده و می‌تواند با دریافت انرژی مکانیکی، آن را به الکتریکی تبدیل کند. بعد از اینکه جریان الکتریکی تولید شد می‌توان این جریان را وارد قسمت‌های دیگر کرد و آن را به جریان برق تبدیل نمود. خرید دیزل ژنراتوری به شما کمک می‌کند در مکان‌هایی که برق سیم کشی وجود ندارد، با به کار گیری آن از برق کافی بهره مند شوید. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار دیزل ژنراتور ها کلیک کنید.

دیزل ژنراتور

سپس سوخت محترق نشده از عقب رینگ پیستون نشت می‌کند و روغن کاری سرایت می‌کند.

بارگذاری بیش از حد سبک این تجهیز، باعث می‌شود سوخت دیزل به طور کامل نسوزد و سوخت مرطوب در موتور جمع گردد. همچنین سوخت مرطوب از طریق اگزوز نشت کند که این اتفاق می­‌تواند مشکلات زیادی همچون آتش‌سوزی را به همراه داشته باشد. عملکرد یک موتور ژنراتور دیزلی بر اساس تئوری القای الکترومغناطیسی مایکل فارادی است.

بدنه این فیلتر شفاف بوده و سوخت داخل آن نمایان است و به راحتی می توان تمیزی و یا گرفتگی آن را مشاهده نمود. فیلتر برخی موتور های جاندیر از این نوع است (فیلتر های ساخت استاندین). از این رو شما می بایست برای انتخاب دقیق یک دیزل ژنراتور موارد کلیدی را در ذهن بسپارید. ما هم در این مقاله سعی داشته ایم شما را در انتخاب یک ژنراتور دیزلی مناسب راهنمایی کنیم.

دیزل ژنراتور های برق در فواصل منظم به تعمیر و نگهداری معمول روتین احتیاج دارند. موتور دیزل ژنراتور معمولاً پس از ۲۵۰ یا ۵۰۰ ساعت کار نیاز به سرویس دارند، اما فاصله سرویس توسط سازنده موتور مشخص می شود.

کاهش تورم فصلی برق در تابستان امسال

سنسور یا حسگر وجود آب، از طریق جریان الکتریکی باتری کار می‌کند و در پایین پیاله جمع آوری آب فیلتر نصب می‌شود. در صورت وجود آب در پیاله فیلتر، المنت سنسور تحریک شده از طریق جریان الکتریکی لامپ یا بوق هشدار دهنده وجود آب را روشن کرده و راننده یا اپراتور را از وجود آب در پیاله فیلتر آگاه می‌کند.

سوخت هایی که دیزل ژنراتور ها ممکن است برای احتراق استفاده کند شامل گاز طبیعی، الکل ها، بنزین، گاز چوب و گازوئیل است. دیزل ژنراتور ها دی اکسید کربن (CO2)، اکسید نیتروژن (NOx) و ذرات معلق تولید می کنند. این ژنراتورها این را در جو آزاد می کنند و کیفیت هوا را در مناطق مجاور کاهش می دهند.

برای این کار باید عدد pf را که ضریب تبدیلی است (۸/۰) در عدد بدست آمده از توان تجهیزات ضرب کرد. در این صورت توان دستگاه دیزل ژنراتور انتخابی مشخص می‌شود و می‌توان دستگاهی با توان مذکور را انتخاب و تهیه کرد. برای تبدیل هر مقداری می‌توانید از نرم افزارهای محاسبه آنلاین توان دیزل ژنراتور استفاده کنید. جهت مشاهده تمامی ابزارهای تبدیل واحدهای آنلاین محاسبه دیزل ژنراتور روی عکس زیر کلیک کنید.

ژنراتور الکتریکی مبدلی است که طبق قوانین ماشین های الکتریکی به صورت پیوسته قادر است انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل نماید. ابتدا یک جریان مستقیم یا  dc  به سیم‌پیچی میدانی که بر روی روتور ژنراتور موجود است اعمال میگردد در نهایت یک میدان مغناطیسی توسط این سیم پیچ تولید گردد.

• ایستا بودن دستگاه دیزل ژنراتور اغلب اوقات باعث غلیظ شدن سوخت می شود. از نظر ارزش، تولید ژنراتور در سال 2019 با تخمین قیمت صادرات به بالاترین حد خود رسید. سرعت رشد در سال 2013 با افزایش 60 درصدی بارزترین رشد دیزل ژانراتور در این عرصه بود. در یک ژنراتور استاندارد، هر لیتر سوخت دیزل نزدیک به ۱۰ کیلو‌وات‌ ساعت انرژی الکتریکی تحویل می‌دهد.

فارادی در اوایل دهه ۱۸۳۰ القای الکترومغناطیسی را کشف کرد (یا حداقل، توصیف کرد). اگر بخواهیم به صورت کلی چند نمونه از بهترین برندهای تولید کننده دیزل ژنراتور را نام ببریم می توانیم به شرکت پرکینز، کامینز و ولوو اشاره کنیم.

برای استعلام قیمت و خرید دیزل ژنراتور مناسب برای شما بر حسب برند و توان آنها می‌توانید با کارشناسان فروش دیزل ژنراتور ما تماس بگیرید. همچنین بهتر است که هر زمان که یک رویداد آب و هوایی مهم وجود دارد، تعمیر و نگهداری انجام شود.

چرخه تولید در کارخانه ها به طور مستمر در حال گردش می باشد.اگر برق شهری قطع شود ، تولید به مشکل بر می خورد و صدمات و خسارت های مالی بسیاری را ایجاد می کند. بالاخص کارخانه هایی که مواد اولیه مورد استفاده آن ها امکان فاسد شدن دارد و تنها یک مرتبه امکان استفاده دارند. اگر در کارخانه ها دیزل ژنراتور قرار داده شود، در زمان قطع شدن برق ، در تولید وقفه ایجاد نمی شود و باز هم کار خود را ادامه خواهند داد و صدمه وخسارت مالی به کارخانه وارد نخواهد شد.

بسته به کاربری شما و میزان ظرفیتی که از دیزل ژنراتور انتظار دارید، می توانید محصول مورد نظر خود را از میان این تنوع کالا و برند انتخاب کنید. اما علاوه بر تنوع برند، دیزل ژنراتور از جهات دیگری نیز به دسته بندی هایی تقسیم می شود که در ادامه با انواع آن آشنا خواهیم شد.

هر قطعه پیچیده از ماشین آلات به یک واسط کاربری جهت کنترل صحیح نیازمند است. رابط کاربری یا همان کنترل پنل (Control Panel) پل ارتباطی کاربر با دستگاه می باشد که از طریق آن کاربر می تواند دستگاه مورد نظر خود را روشن یا خاموش نموده یا سایر عملیات های آن را نظارت و بررسی کند. موارد مهمی که در کنترل پنل ژنراتور های دیزلی بیشتر بدان بیشتر توجه می شود عبارتند از روشن و خاموش شدن دستگاه، میزان ولتاژ خروجی و میزان آمپر می باشد.

در انتخاب ژنراتورها عوامل متعددی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار و تامین بار و… تاثیر دارند. یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتورهای دیزل تعداد بیشتر تامین کننده‌های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده‌تر آن است. دیزل ژنراتورها عموماً دارای قدرت بالایی در شروع و راه‌اندازی هستند.

فرآیند تولید برق در الترناتور بدین شکل است که انرژی مکانیکی از طریق میل لنگ به شفت منتقل می شود و شفت به عنوان واسط باعث چرخش روتور می شود. با چرخیدن روتور یک میدان مغناطیسی در حال حرکت بر روی استاتور تولید می شود که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ های استاتور و در نتیجه تولید جریان متناوب در خروجی دیزل ژنراتور می شود. از جمله مهمترین محصولات شرکت کامینز می‌توان به انواع سوخت رسان انژکتور، فیلتراسیون، سامانه‌های کنترل قدرت و دیزل ژنراتور اشاره کرد. بیش از ۶۰۰۰ نمایندگی فعال در سراسر جهان از برتری‌های این شرکت محسوب می‌شود.

برندهایی مانند کوهلر (Kohler)، اسکانیا (Scania)، میتسوبیشی (Mitsubishi) و بادوین (‌Baudouin) نیز از لحاظ قیمت در محدوده میان‌رده به شمار می‌روند. فیلترهای آبگیر از نوعی فلز ساخته شده اند که  آب موجود در سوخت در حال رد شدن را جذب می کنند و به این ترتیب سوخته خالص را از خود عبور می دهند. بزرگوار بایستی میزان مصرف برحسب کیلووات یا میزان آمپر مصرفی را محاسبه و اعلام نمایید تا دیزل مناسب معرفی شود.

از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده دیزل ژنراتور می‌توان موارد زیر را نام برد. برخی سازندگانِ بزرگِ دیزل ژنراتور، نرم‌افزاری ارائه می‌دهند که محاسبات مربوط به تعیین اندازه (توان) ژنراتور را با وارد کردن شرایط محیط و مشخصه‌های بار الکتریکی انجام می‌دهد. معیار اصلی در انتخاب اندازه (توان) دیزل ژنراتور، مقدار باری است که باید تغذیه کند؛ اما فاکتورهای فنی دیگری نیز باید در انتخاب ژنراتور در نظر گرفته شوند. مجموعه موتور دیزل، ژنراتور و تجهیزات جانبی مانند پایه، سیستم کنترل، سیستم توقف، سیستم خنک‌کننده و سیستم راه‌انداز را «سِتِ ژنراتور» (GenSet) می‌نامند.

چه موتور برقی پیشنهاد میکنید که هم اقتصادی باشه هم خدماتش خوب باشه؟ درضمن با گازوییلش مشکلی ندارم.

ترانسفورماتورهای جریان برای تبدیل و نظارت جریان زیاد دینام به جریان پایین تر استفاده می شوند.

این ویژگی مهم در مواردی که نیاز به تأمین برق برای مدت طولانی و پیوسته وجود دارد، بسیار حیاتی است. پس از کنترل ژنراتور برق دیزلی به صورت ماهانه، باید آن را به صورت سه ماهه نیز بررسی کنید. در زمان روشن بودن ژنراتور دیزلی به دمای رادیاتور و میزان فشار روغن موتور توجه نمایید. به منظور برخورداری از عملکرد درست، می‌توانید آن را در هر بار استفاده مورد بررسی قرار دهید.

انبار بزرگ شرکت و تأمین قطعات یدکی در همه زمان سبب خواهد شد تا شما همیشه با آبادیزل بدرخشید.

دستگاه ژنراتوری که دارای توان حدوداً ۵ تا ۲۵۰ کیلووات می‌باشد و از ژنراتور دائم کار برخوردار است به عنوان اقتصادی‌ترین دیزل ژنراتور شناخته می‌شود.

اگر قصد خرید یا فروش دیزل ژنراتور را دارید بهتر است با نکات و مراحل زیر آشنا شوید. رگولاتور ولتاژ وظیفه تنظیم ولتاژ خروجی ژنراتور را دارد که این کار با عملکرد اجزایی مانند رگولاتور، سیم پیچی تحریک کننده و روتور یکسو کننده انجام می پذیرد.

لطفا برند مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا مدل های آن برند برای شما نمایش داده شوند .

تعمیر دیزل ژنراتور , انرژی گستر آریا

دیزل ژنراتور می‌تواند از مسائلی سوء مانند رسوبات داخلی (غالباً به رسوب در سوراخ‌ها و ستون باز می‌شود) و تجمع کربن آسیب ببیند. بدیهی است که آمپر باتری، ضخامت ورق شاسی، رنگ شاسی، نوع کابل و بست ها و کیفیت آنها تماماً بر روی قیمت تمام شده و دوام عمر آن موثر است. توضیح در مورد هر فاکتور نیاز به وقت، زمان کافی دارد و از حوصله این بخش خارج است.

محصولات تولید شده توسط شرکت های ایرانی در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته ‌اند که می ‌توانند رقابت قابل‌ ملاحظه ‌ای با محصولات خارجی داشته باشند. این موتور مولد در توان های متفاوت و توسط شرکت های معتبری همچون، ولوو، بنز، بادوین و پرکینز تولید می‌شود.

به این معنی که این دستگاه نیروی مکانیکی حاصل از سوخت دیزل توسط موتور را به ژنراتور انتقال داده و در خروجی جریان برق را به ما می دهد. این دستگاه ها به طور قراردادی بر اساس توان تولید برق بر حسب کیلو ولت آمپر (kVA)و یا کیلو وات (kW) تقسیم بندی می شوند. دستگاه دیزل ژنراتور از تعدادی قطعه و تجهیزات تشکیل یافته است که این قطعات با همکاری هم، جهت تولید محصول نهایی سیستم یعنی تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریسیته یا برق، فعالیت می نمایند.

با این وجود دیزل ژنراتور ولوو پنتا توانسته مشتری خود را پیدا کند و امروزه از برندهای معروف دیزل ژنراتور به حساب می‌آید. دیزل ژنراتور ولوو وقتی به عنوان آماده به
کار استفاده می شوند، معمولا چیزی به نام سوئیچ انتقال دارند.

هر موتور دیزلی پس از مدت زمان معینی که توسط کارخانه سازنده مشخص شده است احتیاج به سرویس در قسمت های مختلف پیدا می کند. یکی از مهم ترین بخش های هر موتور دیزلی سیستم سوخت آن است که شامل قطعاتی از قبیل انژکتور و سوزن های آن می شود. انژکتورها هر چند وقت یکبار بایستی توسط افراد حرفه ای و مراکز معتبر مورد بررسی قرار گرفته و تنظیم شوند تا مصرف سوخت در آن ها به حد متعادلی صورت پذیرد. بهتر است از دستگاه دیزل ژنراتور به همان اندازه که قدرت دارد کار بخواهید تا از به وجود آمدن فشار بیش از حد به این وسیله جلوگیری گردد.

سوئیچ انتقال همچنین باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، زیرا با بازیابی برق شهری به طور خودکارخاموش می شود. به این ترتیب، مجبور نیستید مدام بررسی کنید که آیا چراغ همسایگانتان دوباره روشن شده است یا خیر.

در نظر گرفتن سایز دیزل ژنراتور برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان ضروری است و این عمل بوسیله الکترونیک مدرن بویژه بارهای غیرخطی دشوار شده است.

علاوه بر این، افزایش بهره وری سوخت به دلیل بهینه سازی توربو شارژر، میل بادامک و انژکتورهای سوخت در این محصول ایجاد شده است. در این مقاله از سایت آرا سنگ الوند به توضیح دیزل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، پرداخته ایم. باید نحوه نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که این فرآیند به درستی و با توجه به استانداردهای جهانی و با رعایت الزامات ایمنی صورت می‌گیرد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه صنایع دیزلی مبنا می‌باشد. تأمین روشنایی برای اتاق بیماران و بخش جراحی، کارکرد سیستم سرمایشی و گرمایشی، کارکرد سیستم تهویه بیمارستان و…

بهترین نوع موتور دیزل‌های بزرگ با توان برق ۹۰۰۰۰ کیلو وات برای کشتی‌های اقیانوس پیما مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • موتور، ژنراتور، مخزن سوخت ژنراتور، رگولاتور ولتاژ، سیستم روغن ژنراتور، شارژر باتری سیستم کنترل، سکوی اتصال و در نهایت سیستم دود خروجی ژنراتور بخشی از اجزاء تشکیل دهنده ی دیزلهای ژنراتوری می باشد.
  • (ب) موتور سنج — ابزار های اندازه گیری پارامتر های موتور دیزلی را نشان می دهد.
  • در خرید دیزل ژنراتور قیمت مهم است چرا که ژنراتور ها هزینه زیادی دارند و یک کالای ارزان قیمت نیستند پس باید در انتخاب خود دقت کافی را به خرج دهید.
  • سرانجام، مانند همه ماشین ها، تعمیر و نگهداری مناسب برای به حداکثر رساندن طول عمر ژنراتور نکته کلیدی مهمی است.
  • موتور ژنراتورها می توانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر برای منازل، فروشگاه ها، ادارات کوچک و تا 2000 کیلوولت آمپر (2 مگا کاوا) قابل استفاده برای مجتمع های اداری بزرگ و کارخانه ها برق تولید کنند.
  • ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های هلدینگ «آبیاران پویان آذر» در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است.

برای انجام آزمایش می‌توان از یک بانک بار موقت یا دائم استفاده کرد. گاهی اوقات تابلو را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد تا به مجموعه‌ای برای تغذیه توان از شبکه برای انجام آزمایش بار اجازه دهد. حالت آماده به کار اضطراری (ESP) و توان محدود زمان (LTP) برای برنامه های آماده به کار ، پیوسته (COP) و قدرت با نرخ اولیه (PRP) هنگامی که به عنوان منبع اصلی برق استفاده می شود. هیچکدام از سازندگان خارجی برای مشکلات خاص کاری شما نمی توانند کاری انجام دهند.

در دمای مطلوب یا اصطلاحا  Tempreture Operating ترموستات باز می‌شود و آب برای خنک‌شدن به‌سمت رادیاتور می‌رود. پس از هر ۲۰۰۰ ساعت کارکرد موتور، دستگاه تنفس موتور باید با سوخت دیزل تمیز گردد.

این روزها با توجه به پیشرفت و توسعه در زندگی بشر نیاز به انرژی بیشتر از پیش شده و ما به یک منبع انرژی نیاز داریم که بتواند سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت ما را مدنظر قرار داده و در بهترین حالت سرمایه‌گذاری ما را بیمه کند. گسترش بکارگیری موتور ژنراتورها نیز اهمیت سیستمهای کنترل را دو چندان نموده است. برای بررسی این موضوع می توانید به مشتریان شرکت های فروشنده و ارائه دهنده خدمات دیزل ژنراتور مراجعه فرمایید و از آن ها پیگیر وضعیت خدمات پس از فروش شرکت ها شوید. گذشته از این، اعتبار مشتریان شرکت ها هم می تواند نشانگر سطح خوب خدمات پس از فروش این شرکت ها باشد.

دیزل ژنراتور

برای مثال  در انگلستان  ، Defra (دپارتمان محیط زیست غذا و امور روستایی) سیاست های زیست محیطی را تعیین می کند و در هند وزارت محیط زیست و جنگلها (وزارت دفاع) این نقش را بازی می کند. راه‌اندازی یک موتور با بار کم سبب فشارهای استوانه‌ای کم می‌شود و در نتیجه رینگ پیستون به صورت ضعیفی بسته می‌شود زیرا بستگی به فشار گاز نیرو در برابر فیلم روغن بر روی سوراخ‌ها برای شکل‌دهی مهر و موم دارد. فشار سیلندری کم سبب احتراق ضعیف، فشار کم حاصل از احتراق کم و دما می‌شود. شرکت‌های سازنده بر طبق توافق جهانی برای هر ژنراتور رتبه‌ای قائل می‌شوند.

دیزل ژنراتورها قابلیت کنترل و مدیریت دقیق بر روی تولید برق را فراهم می‌کنند.

استفاده از سوخت تمیز و با کیفیت، به عنوان یکی از موارد مهم برای استفاده ایمن از دیزل ژنراتور، توصیه می‌شود.با رعایت دقیق این نکات ایمنی، می‌توان از دیزل ژنراتور به صورت ایمن و بهینه استفاده کرد.

یاتاق ها و بوش ها نیز چون در معرض فشار بالا هستند ممکن است در مدت زمان کمتری دچار خرابی شوند.

در برخی از دیزل ژنراتور ها از مایع و در برخی دیگر از گاز هیدروژن برای خنک سازی استفاده می شود.

این شرکت همچنین تولید کننده و سازنده دیزل ژنراتور (کوپله دیزل ژنراتور) است. دیزل ژنراتور لوول (Lovol) چین قدرت اول جهانی است و صنعت جهان، بدون چین این روزها هویت و مفهومی نخواهد داشت. نیاز چین به انرژی الکتریکی به‌ گونه‌ای است که در سال (2017) این کشور به همراه هند و ژاپن سه ‌چهارم برق جهان را تولید کرده است.

در حال حاضر، ذخیره سازی برق در صنعت، خانه و محل کار که به شبکه برقی متصل باشد بسیار مورد نیاز است. هر دیزل ژنراتور از روی میزان کیلو وات برقی که تولید می کند رتبه بندی می شود.

استفاده بیش از حد از هر نوع دستگاه مولد برق بدون رعایت تایم های خاموش کردن دستگاه، عمر قطعات را به مرور کم می کند. حتی با وجود تامین آسان‌ سوخت گاز در مصارف شهری و خانگی، همچنان ژنراتور دیزلی یا ژنراتور گازوئیلی طرفداران بیشتری دارد. بطور معمول استفاده از دیزل بهترین راهکار برای مصرف‌کنندگان برق اضطراری یا دائمی در مواقع عدم دسترسی به شبکه برق شهری است.

(ج) ژنراتور سنج — همچنین دارای کنترل پنل ژنراتور برای اندازه گیری جریان خروجی و ولتاژ و فرکانس دیزل ژنراتور. شارژرهای باتری معمولا از فولاد ضد زنگ جهت جلوگیری از خوردگی ساخته شده است. مخزن سوخت معمولا دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه داشتن دیزل ژنراتور برای 6 تا 8 ساعت به طور متوسط است. در مورددیزل ژنراتور کوچک ، مخزن سوخت ، بخشی از پایه شاسی دیزل ژنراتور است یا در بالای قاب دیزل ژنراتور نصب شده است.

ژنراتورها در سایزهای بزرگتر به صورت مجزا به محل نصب حمل شده و در آنجا مونتاژ و تجهیزات فرعی به آنها اضافه میشود. ترکیبی از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی برای تولید انرژی الکتریکی است. این تاسیسات با بهره گیری از مولد های برق ثابت برای تولید میزان ثابتی از نیرو عمدتا از طریق ارتباط متقابل با شبکه برق رسانی کابلی استفاده می کنند.

برآورد اندازه مناسب دیزل ژنراتورها برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان بسیار مهم است.

این محصول دارای سیستم خنک‌کننده هوا می‌باشد و عملکرد بهینه‌ای در راستای مصرف خانگی دارد. شناسایی/رفع این مشکلات در اوایل خدمات سالانه عمر ژنراتور را تا حد زیادی افزایش می دهد.با تعمیر و نگهداری مناسب، برو اینجا شما می تواند تا ۵۰،۰۰۰ ساعت استفاده کند. شرایط محیطی در احتراق و عملکرد دیزل ژنراتور بسیار دارای اهمیت می باشد دستگاه های برق اضطراری دیزلی برای احتراق به هوای کافی نیاز دارند.

در این مرحله، سوخت به هوای متراکم داغ وارد می‌شود و شروع به سوختن کرده و فشار را حفظ می‌کند و هنگامی که پیستون به مرکز فوقانی برسد، تأمین سوخت متوقف می‌شود.

از آنجائیکه کار کردن در نیروگاه برق به تنهایی جوابگوی شور و اشتیاق فراوان وی به کارآفرینی و خدمت رسانی در بخش صنعت نبود ، ایشان همزمان با کار در نیروگاه برق، فعالیت خود را در بازار صنعتی از سال 1348 خورشیدی آغاز نمودند .

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما